Hoewel we streven naar 100% klanttevredenheid bij GraydonCreditsafe, begrijpen we dat we dit niet altijd in één keer goed doen.

 

Als u vindt dat wij op een of andere manier niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, willen wij dat graag weten, zodat wij dit voor u kunnen rechtzetten. We proberen het zo makkelijk mogelijk voor u te maken om uw zorgen met ons te delen, en we willen graag dat u tevreden bent met hoe we ermee omgaan. We zien klachten als een belangrijke manier om te leren en te verbeteren wat we doen.

 

 

Vertel het ons!

 

 Wij streven ernaar producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. Als u niet tevreden bent over een bepaald aspect van die producten of over een bepaald aspect van onze dienstverlening, dan horen wij dat graag van u. Onze klachtenprocedure is bedoeld om ons de kans te geven problemen snel naar uw tevredenheid op te lossen en onze activiteiten te verbeteren om klachten in de toekomst te voorkomen.


Klachtenformulier

 

 

Een ticket indienen

 Gebruik de button 'Ticket indienen' onderaan deze pagina om een klacht in te dienen met informatie over de problemen die u ondervindt.

 

Per email:

 

 

customerservice@creditsafe.nl

 Als u liever telefonisch contact opneemt met ons, kunt u onze klantenservice bellen op 070 384 4600. We zijn op weekdagen tussen 8:30 en 17:00 bereikbaar.

  

Schriftelijk

 

 

U kunt uw klacht sturen naar:
 

GraydonCreditsafe t.a.v Klantenservice
Jan Pietersz. Coenstraat 10

2595 WP Den Haag

 

Om uw klacht tot op de bodem uit te kunnen zoeken, hebben wij zoveel mogelijk informatie nodig. Om ons hierbij te helpen, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken wanneer u contact met ons opneemt:

 

- Uw naam

- Bedrijfsregistratienummer (indien van toepassing)

- Uw klantnummer (indien van toepassing)

- Een duidelijke omschrijving van uw klacht

- Wat u graag zou willen dat wij doen om de zaken recht te zetten.

 

Wat doen we vervolgens met uw klacht?

Wij streven ernaar uw klacht onmiddellijk of voor het einde van de volgende werkdag op te lossen. Als dat niet lukt, zullen wij binnen drie dagen uw klacht schriftelijk en formeel bevestigen. Wij zullen u vertellen wat wij hebben gedaan om het probleem op te lossen, of u laten weten wanneer u een volledig antwoord kunt verwachten.

Als u nog steeds ontevreden bent...
 Als u niet tevreden bent met onze uitleg of oplossing, neem dan contact op met de persoon die uw klacht behandelt om uit te leggen waarom en vraag deze om een nadere beoordeling.  


Als we dan nog geen overeenstemming kunnen bereiken
GraydonCreditsafe is een erkende zakelijke dienstverlener. Mochten wij uw klacht niet zelf kunnen oplossen, kunt u hiervoor terecht bij Kifid. Als we niet tot een overeenkomst met u kunnen komen, zal ons klantenserviceteam u een brief sturen waarin wordt bevestigd dat dit onze definitieve antwoordbrief is. In deze brief zal ons standpunt met betrekking tot uw klacht duidelijk worden uiteengezet. De details van uw klacht zullen altijd in overweging zijn genomen door het hoofd van onze klantenservice.

 

Kifid:

Als u echter niet tevreden bent met de door ons voorgestelde oplossing, hebt u het recht om uw klacht voor te leggen aan de stichting Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid). Als u wilt dat zij uw klacht onderzoeken, dient u na uw definitieve reactie contact met hen op te nemen.

 

Kifid zal uw klacht pas in overweging nemen nadat u geprobeerd heeft om het met ons op te lossen. Zorg ervoor dat u ons de kans geeft om uw klacht op te lossen voordat u contact met hen opneemt.

 

Onze procedure is in overeenstemming met de regels van het Kifid, maar als u meer informatie wenst, kunt u als volgt contact opnemen met Kifid:

 

Kifid Hulplijn: 070 - 333 8 999 (bereikbaar op werkdagen van 9:00-17:00).
Email: consumenten@kifid.nl
Website: https://www.kifid.nl/