Het is goed om op altijd de hoogte te zijn van de kredietwaardigheid van uw klanten. Maar maakt u en uw team dan ook consistent altijd de juiste beslissingen? Hoe zorgt u daarvoor, en hoe controleert u dat voordat een financiële calamiteit zich voordoet bij uw klanten? 
 
In dit webinar bespreken we hoe u me onze decision engine Check & Decide™: 

  • Uw klantacceptatiebeleid vastlegt in duidelijke beslisregels, waardoor u geen afzonderlijke kredietrapporten meer hoeft op te vragen. Dit maakt het proces van kredietchecks efficiënter. 
  • De beslisregels op uw eigen risicobeleid en processen toepast, zodat u uw klantacceptatiebeleid altijd op uniforme manier uitvoert om financiële calamiteiten te voorkomen. 


  • De beslisregels integreert met uw CRM- of ERP-systeem. Hiermee realiseert u een naadloos proces, waardoor u sneller en makkelijker kredietbeslissingen neemt. 


Key take-aways: 

  • Bij het onboarden van nieuwe klanten, verlengen van bestaande kanten of het accepteren van bestellingen, maken bedrijven dagelijks vele beslissingen om wel of geen zaken te doen. Het is een uitdaging om dit consistent en nauwkeurig te doen onder dezelfde voorwaarden. 

  • Een beslismodel helpt dit op een consistente manier te doen en kan een steun in de rug zijn bij moeilijke beslissingen. Daarnaast zijn beslissingen traceerbaar en controleerbaar omdat alle toetsingen inclusief de gebruikte data-variabelen worden vastgelegd. 

  • Het standaard template met drie modellen is makkelijk direct te gebruiken en kosteloos in uw huidige contractjaar. 


Plan hier een afspraak in met uw accountmanager om aan de slag te gaan.